Hot Stone Massasje

Hot Stone Massasje er en type massasje som innebærer bruk av glatte, oppvarmede stener. Massasje terapeuten plasserer de varme stenene på bestemte punker på kroppen og flytter dem rundt sammen med massasjeolje og bruk av klassisk massasje teknikker.Varmen fra stenene virker beroligende og avslappende. Rekreasjon for sjel og kropp. Slapp av, du fortjener det!

HVORDAN fungerer hot stone behandlingen?

I vår hot stone massasjen starter behandlingen med en peel av hele kroppen etterfulgt av vask med varme kluter. Føl hvordan bekymringene renner bort mens du vaskes med vann. Du ligger på en behandlingsbenk, tildekt av håndklær. Kun området som behandles er eksponert.

HVA kan vår Hot Stone Massasje behandle?

Peelingen gir hudfornyelse, motvirker ingrodde hår og renser porene. Massasje som blir utført er en klassisk massasje som løser opp spenninger og øker blodsirkulasjonen.

Hvem kan IKKE behandles med Hot Stone Massasje?

Vi utfører ikke Hot Stone Massasje på barn og gravide. Man bør også rådføre seg med legen hvis man har høyt blodtrykk, diabetes, hjertesykdom, åreknuter, migrene, autoimmun sykdom, nedsatt smertefølsomhet, kreft, epilepsi, svulster, metallimplantater, bruker medisiner som tynner blodet, er nyoperert eller har sår eller områder med svekket eller betent hud.

For å se priser, gå til bestill time på avdeling Bergen Hudpleieklinikk Medispa

Dersom du har mer spørsmål eller ønsker mer informasjon kan du ringe oss på 55 13 16 18