Du kan bytte eller angre ditt kjøp ved å gi beskjed til Bergen Hudpleieklinikk innen 14 dager fra du mottar/henter pakken. Den eneste betingelsen er at varen kommer tilbake til oss i sin opprinnelige stand. Varen skal sendes i retur innen 14 dager fra du gir oss informasjon om at du ønsker å angre ditt kjøp. Produktet må ligge i orginalemballasjen og forseglingen må være ubrutt. Husk at du som kunde er ansvarlig for returen frem til den er mottatt av oss. Dersom du har flere spørsmål eller ønsker hjelp kan du kontakte oss på: shop@bergenhudpleieklinikk.no. Hvis du allerede har fullført en ordre hos oss, husk å skrive ditt ordrenummer og navn i mailen slik at vi kan hjelpe deg best og raskest mulig.
HVORDAN SENDER MAN EN RETUR?
1) Skriv ut og fyll ut returskjema. Dette kan du laste ned her
2) Pakk ordren med returskjema i valgfri emballasje, gjerne emballasjen du fikk ordren i.
3) Post pakken med valgfritt fraktalternativ. til:
BERGEN HUDPLEIEKLINIKK AS
Nesttunveien 109
5221 Nesttun
Norge
Foretaksregister: Brønnøysundregistrene
Org. Nr.: 991 362 258
4.) Ferdig! Når returen er mottatt og behandlet av vårt varelager mottar du en bekreftelse på e-post.
OBS! Kunder står selv ansvarlig for å dekke returkostnader. Sender du en retur uten betalt porto vil kostnadene for frakt fra Posten viderefaktureres.
HVORDAN BYTTE MIN ORDRE?
Ved bytte av størrelse, farge eller produkt legger du inn en ny ordre på de produktene du ønsker å bytte til. Ordren som skal byttes sender du i retur slik som forklart over. Beløpet for den returnerte ordren tilbakebetales når returen er mottatt og behandlet ferdig. Dette kan ta opp til 14 virkedager med forbehold om forsinkelser hvis Posten opplever stor pågang.
REKLAMASJON
Vi gjør vårt ytterste for å kvalitetssikre at alle varer og bestillinger er feilfrie ved levering. Hvis du ønsker å varsle om feil ved bestilt vare, skal du kontakte oss så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen. Reklamasjoner som gjøres innen to måneder fra du oppdaget feilen anses alltid for å ha blitt gjort i rett tid. Ved reklamasjon vil produktet bli erstattet med tilsvarende produkt, eller gavekort på tilsvarende beløp dersom produktet er utsolgt.
Send reklamasjonen med vedlagt returskjema som forklart over. Kontakt vår kundeservice (shop@bergenhudpleieklinikk.no) for å få kostnader knyttet til returen dekket. Du vil da få tilsendt en returseddel som kan printes og limes på returen. Utlegg for porto refunderes ikke.
TILBAKEBETALING
Refundering for din retur skjer samme dag du mottar bekreftelse/kreditnota fra oss på e-post. Dette kan ta inntil 14 virkedager fra du har sendt returen. Hele beløpet for de returnerte produktene tilbakebetales til den kontoen som betalte for ordren. Beløpet vil være synlig på din bankkonto 0-5 virkedager etter fullført tilbakebetaling.
ANGRERETT
Angrerettloven gir alle som har kjøpt en vare en mulighet til å komme ut av kjøpet, uten at de behøver å begrunne overfor selgeren hvorfor de vil gå fra kjøpsavtalen.
I følge Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler (angrerettloven) §20 har forbrukeren rett til å gå fra avtalen ved å gi melding til den næringsdrivende før angrefristen går ut.
Loven gir 14 dagers angrefrist, men fristen kan i visse tilfeller forlenges til 3 måneder, og i enkelte tilfeller til 1 år.
Ved postordresalg må forbruker selv dekke utgiftene ved tilbakesendingen.